Re: co do Asusa?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 03:50:57 MET

piotr napłodził(a):

> mam płytę asus P2B z chipsetem intela 440BX. teraz chodzi na tym
> celeron 300A. Na jaki inny procesor można zmienic, najlepiej bez
> przejściówki? Czy ktos może mi pomóc?
> Z góry dziekuje
> Pozdrowienia

5.4.3 Jaki maksymalnie PIII/celeron na copperminie moge wsadzić do
mojej
      starej płyty slot1 na BX?

Asus P2B rev do 1.02 wlacznie - trzeba na przelotce wymusic 1.8V, plyta
zachowuje sie niestabilnie z oprogramowainiem Adobe.
http://www.adobe.com/support/techdocs/2256a.htm
 Trzeba przerabiac (wymiana/dolutowanie kondensatorow
elektrolitycznych).
Asus P2B rev 1.04 - trzeba na przelotce wymusic 1.8V.
Asus P2B rev 1.10-1.12 - Najnizsze napiecie jakie daje plyta to 1.6V
tak wiec wystarczy przelotka FCPGA brez regulacji
http://www.ctechnet.com/hardware/asus.htm

Aopen AX6BC - trzeba na przelotce wymusic 1.8V.

Acorp xxBX/ZX/VIA - daja od 1.65V wiec wystarczy zwykla przelotka
FCPGA.

Abit BH6 rev 1.2 - dziala ale po jakims czasie wysychaja elektrolity i
WYBUCHAJA, ostatecznie plyta sie pali :). Wedlog ABITa coppermine
bedzie dzialac poprawnie bez uszczerbku na lifetime plyty tylko gdy sa
na niej mosfety 55n03 (mi splonela plyta wlasnie z takimi mosfetami).

Inne popularne plyty na BX w opracowaniu...

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod