Re: MASZ PROBLEM Z ECS K7VZA I UDMA 100 ? koniec problemow

Autor: Dzibas (dzibas_at_interia.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 15:53:56 MET

Osobnik luk <luk_at_free.net.pl> wytentegował był następujące paskudztwo:
> jest juz rozwiazanie najnowszy bios wersja 3.4 wiem ze info juz bylo na
> grupie ale nie kazdy robi upg biosu a to naprawde daje power :)
> aha i nie przejmujcie sieze sie suma konktolna nie zgadza u mnie sie tez
nie
> zgadzala i poszlo !

A u mnie się zgadzała, ale mam inny problem:
Mam cd-ka UDMA, ale płyta wykrywa go jako PIO4 (przynajmniej tak
wypisuje w tabelce przy starcie). Co prawda porównując wyniki z innymi
cd-kami wychodzi, że on w UDMA faktycznie pracuje, ale ciekawi mnie
czy wszystkie ECS-y tak wykrywają CD, czy tylko ja mam taką przypadłość.
Dodam, że w biosie wszystkie ustawienia mam prawidłowe.
Może ma ktoś podobne doświadczenia?

--
Pozdrawiam
Dzibas