win2k problem

Autor: > Paweł P < (paolopp_at_hotmail.com)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 23:02:20 MET

Prosze o pomoc bo juz mi sil brakuje do win2000

Otoz mam problem z tym systemem (ktory jest na na osobnej partycji w ntfs
obok win 98) podczas jego uruchamiania. Pokazuje sie wtedy okno: Trwa
uruchamianie systemu Windows a zaraz potem :Trwa przygotowanie polaczen
sieciowych.
I na tym moj kochany sytem zatrzymuje sie kaze mi czekam w nieskonczonosc
albo gdy cos ponaciskam to moze uruchomi sie po paru minuatach i to w bardzo
jest powolny, w trybie spiacego zolwia.
Uzywam kompt w domu i nie potrzebne sa mi ustawienia sieciowe.
Nie wiem czym jest to spowodowane,
Bardzo prosze o pomoc, bo juz nie mam sil do ponownej instalacji zwlaszcza
ze potem pozostaje po nim slad w boot managerze, z ktoego nie wiadomo jak
usuanac, nie pomaga wcale fdisk/mbr.