Re: win2k problem

Autor: > Paweł P < (paolopp_at_hotmail.com)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 06:04:13 MET

Dzieki juz sobie poradzilem
Otoz na swoim kompie mam 256Ram 700Duron 40Gb i dwa systemy Win98 i Win2000
Ale mam jeszcze jeden problem nie moge uporac sie z instalacja modemu wewn
Dark 56I w systemie Win2000, jak go zainstalowac , biore drivery z plytki z
foldera NTDRIVERS
i nic instalouje sie ale wcale sie nie laczy wychodza probelmy z portem i
Ltwaves
Jak byscie wiedzielli to pomocu. pliz!

Pozdrawiam i dzieki

Pawel