Re: win2k problem

Autor: siksomoto (tranced_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 00:08:35 MET

Witam,

Mozesz sprobowac wejsc do Win2k w trybie awaryjnym,
F8 przy starcie i potem w panelu sterowania, pod ikonka, ktora
odpowiada za siec, pousuwac niepotrzebne skladniki sieciowe,
jesli laczysz sie do inta to zostaw tylko tcp/ip i dial-up'a,
jak nie to wylacz/usun wszystko.
Jesli to nie pomoze to nie wiem, ale kiedys nie chcial mi sie uruchomic
Win2k jak wyjolem jedna kosc ram'u, moze robiles cos podobnego?

Pozdrawiam
Jacek
tranced_at_poczta.onet.pl