Re: Obudowa mnie kopie

Autor: ---Sonett--- (ststan_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 16:24:17 MET

Nie czytałem kolejnych odpowiedzi [nie na moje oczy...] i byc moze sie
powtorze...Trudno.

Jesli obudowa Cie kopie - kopnij i Ty ;}
Pytalem dzisiaj takiego sprytnego elektryczka o ten przypadek. Odpowiedzial
, ze prawie na 100% winny jest
zasilacz, bo inne elementy nie maja kontaktu z blacha . W zasilaczu zas
wystarczy, ze siadzie ktoras dioda aby dac przebicie na obudowe, gdyz
sciezka jest tam "masowana"...
  Moze warto naprawic w takim razie zasilacz?
Sonett