Re: Obudowa mnie kopie

Autor: aruba_at_tripod.com
Data: Wed 05 Dec 2001 - 17:33:45 MET

---Sonett--- wrote:

> Nie czytałem kolejnych odpowiedzi [nie na moje oczy...] i byc moze sie
> powtorze...Trudno.
>
> Jesli obudowa Cie kopie - kopnij i Ty ;}
> Pytalem dzisiaj takiego sprytnego elektryczka o ten przypadek. Odpowiedzial
> , ze prawie na 100% winny jest
> zasilacz, bo inne elementy nie maja kontaktu z blacha . W zasilaczu zas
> wystarczy, ze siadzie ktoras dioda aby dac przebicie na obudowe, gdyz
> sciezka jest tam "masowana"...
> Moze warto naprawic w takim razie zasilacz?
> Sonett
chyba raczej brak uziemienia
poniewaz sa kondensatory blokujace w zasilaczu
przy dotknieciu nastepuje wyrownanie potencjalu i przezplyw pradu

al
bog zeslal mature z matematyki i fzyke jako
przedmiot egzaminacyjny na studia techniczne
niestety przyszli barbarzyncy i stwierdzili ze angielski wazniejszy :-))