migoczący monitor

Autor: Amadeuz (omenxxx_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 16:24:52 MET

Witam

Mam taki problem z monitorem otoz co chwile ...a moze i co dluzsza chwile
zaczyna mi lekko migac (takimi szerokimi poziomymi paskami), przy tym
zmienia lekko barwy ...i tak trwa to chwile potem znow spokoj i tak w
kolo macieja od dwoch dni (bez wyraznej przyczyny)
Zmienialem juz sterowniki, rozdzielczosc, odswiezanie i zadnej poprawy nie
ma :(
Co moze byc przyczyna, monitor ma 3 lata. Jest sens chodzic
z tym po jakis punktach napraw???

z gory dzieki za wszelkie informacje
pozdrawiam
AmAdeuz