Re: Sprzet w WinXP PL

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 11:18:03 MET

Użytkownik "Lukasz Jakubowski" <lukaszj_at_s3group.com.pl> napisał w wiadomości

> Przestawil z czego? Takie masz maksymalne parametry? Jaki sterownik
> obsluguje to teraz?

Wczesniej mialem 1152x864 a moglem teoretycznie ustawic 1600x1200
Teraz sterownik jest Windowsowy bodajze...

> Jakie to urzadzenia? Moze to glupie pytanie, ale czy byly wlaczone?

Hmm... skaner i web-cam. Oba przeciez sa zasilane automatycznie.
2 urzadzenia USB i 2 niewykryte z zoltym wykrzyknikiem, wiec to raczej te...

COM1

> Reczna to znaczy? Z apletu w panelu sterowania? Oprogramowanie
> producenta?

Dokladniej mowiac z Menedzera urzadzen/aktualizacja sterownika po wlozeniu
plytki
producenta do CD-romu (stery do skanera pod XP mam na razie w pliku .exe)...

> J.w. + HCL.

Co oznacza HCL???

> O ile pamietam polszczyzne XP (jezyk polski XP, heh) to bedzie wlasnie
> ten twoj skaner.

Ale skaner jest przeciez na liscie jako "Inne urzadzenie" na samej gorze.
Wiem, ze to
skaner, po XP chce go instalowac w sposob j.w. Poza tym skaner nie jest
chyba potrzebny
do rozruchu i mam prawo go wywalic z systemu (a nie moge)...

> Nie moze byc. Np. jakie zasoby zajmuja?

Te same, co sprzet, ktory sie zainstalowal pomyslnie (np.dzwiek).
Po wywaleniu ich z listy i ponownym restarcie system caly czas
mi je znajduje (wiec duplikuje mi sprzet).

> A tak w ogole- popatrzyles w helpie na czesc dot. rozwiazywania
> problemow? Poczytales logi? Popatrzyles co maja do powiedzenia
> wlasciwosci urzadzen?

Zapewniam cie, ze tak. Znam sie na kompach jako tako, lecz przesiadlem sie z
W98,
stad moze problemy...
Dzieki i prosze o jeszcze.

GreG.