Re: Sprzet w WinXP PL

Autor: Lukasz Jakubowski (lukaszj_at_s3group.com.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 14:24:04 MET

> Wczesniej mialem 1152x864 a moglem teoretycznie ustawic 1600x1200
> Teraz sterownik jest Windowsowy bodajze...

Poszukaj sterownika producenta lub nVidii, ale koniecznie 'dobrej
jakosci', tzn. najlepiej MS certified. Jesli masz karte marki 'burak',
lepsze beda stery nVidii. 2000 bylo cholernie wrazliwe na stery, XP
pewnie tez jest.

> Hmm... skaner i web-cam. Oba przeciez sa zasilane automatycznie.
Telewizor moze przeciez byc podpiety do zasilania i wylaczony. Chodzi o
to, czy byly 'aktywne' (jesli nie 'uaktywniaja' sie automatycznie po
wlaczeniu kompa).

> Dokladniej mowiac z Menedzera urzadzen/aktualizacja sterownika po wlozeniu
> plytki
> producenta do CD-romu (stery do skanera pod XP mam na razie w pliku .exe)...

Tzn. instalujesz stery nie do XP?

> Co oznacza HCL???

Hardware compatibility list, a ogolniej- mozesz miec pecha i XP nie
wspiera chipsetu modemu.

> Te same, co sprzet, ktory sie zainstalowal pomyslnie (np.dzwiek).
> Po wywaleniu ich z listy i ponownym restarcie system caly czas
> mi je znajduje (wiec duplikuje mi sprzet).

Ta cala paranoja wyglada mi na problem XP z BIOSem/chipsetem. Byc moze
potrzebne sa jakies stery do chipsetu??? Masz wlaczone ACPI? Z
kontrolerem UBS wszystko OK we Wlasciwosciach? Patrzyles w Microsofcie
czy nie ma podobnych problemow opisanych? Upgrade BIOSu? Strona
producenta plyty i uwagi dot. XP?

Lukasz