Re: Sprzet w WinXP PL

Autor: Lukasz Jakubowski (lukaszj_at_s3group.com.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 10:47:09 MET

GreG wrote:

> Witam.
> Jestem po dlugiej nocy z Win XP PL i oto co mnie spotkalo:

Ja dla odmiany jestem po spokojnym wieczorze z Win XP :)

> - na wejsciu przestawil mi karte grafiki (Riva TNT2 M64 32MB):
> max.rozdz.1024x768 (przy 16bit kolor)

Przestawil z czego? Takie masz maksymalne parametry? Jaki sterownik
obsluguje to teraz?

> - nie znalazl 5 urzadzen, w tym 2 podpietych do USB !!!

Jakie to urzadzenia? Moze to glupie pytanie, ale czy byly wlaczone?

> - przy recznej instalacji skanera (USB) zapytal, czy podlaczyc go LPT1, COM1
> lub COM2 !!!!!!!!!!!!!!!

Reczna to znaczy? Z apletu w panelu sterowania? Oprogramowanie
producenta?

> - nie znalazl modemu, przy probie instalacji recznej generuje komunikat
> "System nie moze zainstalowac
> modemu. Nieprawidlowe dane". Modem standardowy da sie zainstalowac, ale nie
> dziala...

J.w. + HCL.

> - W "Urzadzeniach obrazowania" (ale ktos musial dlugo myslec...) wrzucil mi
> "nieznane urzadzenie" i nie
> pozwala go odinstalowac, bo niby jest mu potrzebne do rozruchu kompa !!!

O ile pamietam polszczyzne XP (jezyk polski XP, heh) to bedzie wlasnie
ten twoj skaner.

> - zostaly jeszcze 3 niezainstalowane urzadzenia, ktore nie mam pojecia czym
> sa, bo nie uzyskalem zadnych
> dodatkowych informacji.

Nie moze byc. Np. jakie zasoby zajmuja?

> Mam C466, Shuttle AV18E, Via ApolloPro133A, HDD13GB, modem Creatix V90 zewn.
> i pare problemow...

Ja tez mam pare smieci ale jak na razie 0 zastrzezen. Lepiej sobie pod
tym wzgledem poradzil niz 2000.
A tak w ogole- popatrzyles w helpie na czesc dot. rozwiazywania
problemow? Poczytales logi? Popatrzyles co maja do powiedzenia
wlasciwosci urzadzen?

A tak w ogole to w XP rzuca sie w oczy wyrafinowana polszczyzna
(urzadzenie weszlo w stan uruchomienia czy jakos tak) i nieposajzowane
polz tekstowe to i owdzie. To gdzie ten service pack ? :)

Lukasz