Sprzet w WinXP PL

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 10:25:56 MET

Witam.
Jestem po dlugiej nocy z Win XP PL i oto co mnie spotkalo:
- na wejsciu przestawil mi karte grafiki (Riva TNT2 M64 32MB):
max.rozdz.1024x768 (przy 16bit kolor)
- nie znalazl 5 urzadzen, w tym 2 podpietych do USB !!!
- przy recznej instalacji skanera (USB) zapytal, czy podlaczyc go LPT1, COM1
lub COM2 !!!!!!!!!!!!!!!
- nie znalazl modemu, przy probie instalacji recznej generuje komunikat
"System nie moze zainstalowac
modemu. Nieprawidlowe dane". Modem standardowy da sie zainstalowac, ale nie
dziala...
- W "Urzadzeniach obrazowania" (ale ktos musial dlugo myslec...) wrzucil mi
"nieznane urzadzenie" i nie
pozwala go odinstalowac, bo niby jest mu potrzebne do rozruchu kompa !!!
- zostaly jeszcze 3 niezainstalowane urzadzenia, ktore nie mam pojecia czym
sa, bo nie uzyskalem zadnych
dodatkowych informacji.
Mam C466, Shuttle AV18E, Via ApolloPro133A, HDD13GB, modem Creatix V90 zewn.
i pare problemow...

Heeeeelp!!!

GreG.