Re: chipset AMD761 czy KT266A

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 10:11:12 MET

Hi,

Piotrek wrote:

> Ja tez nie pałałem miloscia do via za czasow gdy to mialem MVP3 a kolega mial
> cos takiego jak ApolloPro pod celerona na via. Przyznaje - to byly gowna. Dzis

Spokojnie :) MVP3 to bardzo porządny, stabilny chipset. Komputer w niego
wyposażony może działać miesiącami czy latami bez zawieszania (jeśli
płyta dobra i system odpowiedni). Oczywiście do komputera do gier nie
jest on zbyt odpowiedni, ale nie do tego był projektowany.

> porownywalnie stabilne. I napewno nie mowie tu o smiesznych i badziewiastych
> plytach typu ECS czy innych gownach ale o takich jak Abit, Asus, MSI itp, ktore
> robia wiekszosc rzeczy na Via.

ECS akurat na pewno nie jest "gównem", a jest chyba najlepszą płytą w
swojej kategorii cenowej i pod względem stabilności i wydajności może
spokojnie walczyć z MSI czy ABitem.

> chipsetow, ale intel po prostu dal ciala (jak chocby wypuszczajac badziewie
> w stylu i815 na ktorym wiekszosc rzeczy nie dalo sie skonfigurowac a jego
> wydajnosc byla wolniejsza od BX'a...;-)

No, ostateczna wersja i815 jest całkiem udana -- jedyny feler to "domowość"
tego chipsetu, bo nikt na nim nie zbuduje stacji roboczej czy małego
serwera.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./