Re: chipset AMD761 czy KT266A

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 18:41:49 MET

> muszę przyznać że marketing (+sponsoring odpowiednich testerów i producentów
> testów) w wykonaniu VIA jest po prostu znakomity.
>
> umieć sprzedać gówno tak że klient jeszcze to chwali to jest dopiero sztuka

Stary, otworz oczy.
Ja tez nie pałałem miloscia do via za czasow gdy to mialem MVP3 a kolega mial
cos takiego jak ApolloPro pod celerona na via. Przyznaje - to byly gowna. Dzis
zas chipsety z rodziny VIA KT... sa znacznie wydajniejsze od intelowskich i
porownywalnie stabilne. I napewno nie mowie tu o smiesznych i badziewiastych
plytach typu ECS czy innych gownach ale o takich jak Abit, Asus, MSI itp, ktore
robia wiekszosc rzeczy na Via.

Czas najwyzszy otworzyc oczy i wyskoczyc z pokladu tonacego statku intela ;-)
Kiedys tez bylem "intelowcem" i trzymalem sie go rekami i nogami oraz jego
chipsetow, ale intel po prostu dal ciala (jak chocby wypuszczajac badziewie
w stylu i815 na ktorym wiekszosc rzeczy nie dalo sie skonfigurowac a jego
wydajnosc byla wolniejsza od BX'a...;-)

Pozdrawiam
Piotrek