Re: P4VXASD + ATI Radeon na DDR problem:(

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 08:43:20 MET

> Co jest co zrobic, karta na innym kompie z C1000 chodzi jak zloto ale ona
ma
> chodzic na tym z PIV :(
> A dodatkowo na plycie jest zainstalowana Sound Blaster Audigy i Microcom
in
> Porte Voice ??

Niestety ECS P4VXASD + PIV 1,8GHz to duuuuzy blad - moze plytka ma troche
niestandardowe AGP (cos z napieciem) --> sprobuj ustawic AGP apertur size na
64MB , sprawdz jakims programikiem do Radeona jak masz ustawione latency
pamieci u mnie moze byc maksymalnie medium na fast zaczynaja sie jaja . Aha
i jeszcze jedno masz na tym Radeonie zworki do regulacj napiecia chipa i
pamieci ???
Moze tam cos pokombinuj ....