P4VXASD + ATI Radeon na DDR problem:(

Autor: ZHO (zho_at_aip.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 22:28:08 MET

Witam,
Mam plyte ECS P4VXASD + PIV 1,8GHz +256 MB pamieci DDR
Zakladam na te plytke karte za 250 pln na GF MX200 i chodzi zakladam
porzadna karte ATI RADEON z 64 MB DDR i nic nie dziala, znaczy dziala dopuki
nie wpadne na pomysl coby ctrl-alt-del zrobic wtedy mi przestaje podawac
sygnal na monitor malo tego jak wylacze caly interes z pradu wszystko rusza
jakby nigdy nic. Jak winda mi restartuje kompa przy okazji np. instalacji
najnowszej wersji oprogramowania antywirusowego klapa nic albo kolorowe
kratki :(
Co jest co zrobic, karta na innym kompie z C1000 chodzi jak zloto ale ona ma
chodzic na tym z PIV :(
A dodatkowo na plycie jest zainstalowana Sound Blaster Audigy i Microcom in
Porte Voice ??

--
Pozdrawiam ZHO (Lag)
http://www.akwa.aip.pl