Autor: Mirosław Moczyróg (mirekm_at_post.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 08:04:18 MET
filipdomagala_at_poczta.onet.pl wrote:
> Witam,
>
> Pytanie swoje kieruje w zasadzie do mieszkancow Krakowa.
> Zepsul mi sie monitor SONY 17" Trinitron, a niestety pozbylem sie pudla wraz ze
> styropianami. Serwis Sony nie chce mi go przyjac bez oryginalnego opakowania.
> Czy ktos z Krakusow pozyczylby mi takie pudlo+styropian.
> Na odwaznych czeka BROWAR
>
Mam wrazenie, ze serwis cie splawia i olewa. Czy masz gdzies w gwarancji
napisane, ze serwis odmawia przyjecia w przypadku braku oryginalnego
opakowania ? W mojej jest tak:
3. Sprzet do naprawy powinien byc dostarczony, po uprzednim uzgodnieniu,
do najblizszej Autoryzowanej Stacji Serwisowej w oryginalnym opakowaniu
fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w
czasie transportu ponosi reklamujacy.
Za transport odpowiadasz i tak, wiec IMO spokojnie mozesz:
1. Zapakowac monitor w pudlo po chipsach, i isc z tym do serwisu. Niech
ci powiedza, gdzie w gwarancji jest bezwzgledny wymog "oryginalnego
opakowania". Jak odmowia przyjecia monitora do serwisu, popros o
uzasadnienie na pismie.
2. Jesli punkt pierwszy nie zadziala, reklamuj najpierw oryginalne
opakowanie ;-). Powiedz, ze nie wytrzymalo warunkow panujacych w
(oczywiscie ogrzewanej) piwnicy i sie rozpadlo. Popros o nowe. ;-)
3. Moze rekojmia zamiast gwarancji ?
pozdrawiam,
mirek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:31:08 MET DST