Re: [OFFTOPIC] Pudlo po monitorze + piwo

Autor: Mirosław Moczyróg (mirekm_at_post.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 08:04:18 MET

filipdomagala_at_poczta.onet.pl wrote:

> Witam,
>
> Pytanie swoje kieruje w zasadzie do mieszkancow Krakowa.
> Zepsul mi sie monitor SONY 17" Trinitron, a niestety pozbylem sie pudla wraz ze
> styropianami. Serwis Sony nie chce mi go przyjac bez oryginalnego opakowania.
> Czy ktos z Krakusow pozyczylby mi takie pudlo+styropian.
> Na odwaznych czeka BROWAR

Mam wrazenie, ze serwis cie splawia i olewa. Czy masz gdzies w gwarancji
napisane, ze serwis odmawia przyjecia w przypadku braku oryginalnego
opakowania ? W mojej jest tak:

3. Sprzet do naprawy powinien byc dostarczony, po uprzednim uzgodnieniu,
do najblizszej Autoryzowanej Stacji Serwisowej w oryginalnym opakowaniu
fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w
czasie transportu ponosi reklamujacy.

Za transport odpowiadasz i tak, wiec IMO spokojnie mozesz:

1. Zapakowac monitor w pudlo po chipsach, i isc z tym do serwisu. Niech
ci powiedza, gdzie w gwarancji jest bezwzgledny wymog "oryginalnego
opakowania". Jak odmowia przyjecia monitora do serwisu, popros o
uzasadnienie na pismie.

2. Jesli punkt pierwszy nie zadziala, reklamuj najpierw oryginalne
opakowanie ;-). Powiedz, ze nie wytrzymalo warunkow panujacych w
(oczywiscie ogrzewanej) piwnicy i sie rozpadlo. Popros o nowe. ;-)

3. Moze rekojmia zamiast gwarancji ?

pozdrawiam,

mirek