Re: Jaka karta TV?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 07:54:36 MET

Użytkownik Rafal Neumann <neumann_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ujdp6$4f4$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Grzesiek" <sq4gxf_at_news.ampr.pl.invalid> napisał w wiadomości
> AverMedia
>

> Avery chyba nie obsluguja nicam tylko Pixelview

oczywiście ze obsługują , trzeba tylko zwrócić uwagę na pudło (a najlepiej
zapytać sprzedawcy) niekrtóre modele Pixalview tez nie obsługują Nicam
obsługują albo inne standerty stereo (A2) alb otylko analogowe stereo

ja mma AverMEDIA TV Capture 98 i obsługuje Nicam i zwykłe stereo