Re: Duron 1000

Autor: Kris (kmodzel_at_box43.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 08:15:48 MET

Użytkownik "Barnej" <barnej_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Ktora z plyt glownych polecacie do Durona 1000 Morgan?
> Co powiecie na temat ECS K7s5a?
> Moze lepsza bedzie ECS K7VZA ver.3 (KT133A),FSB266,

Moim zdaniem ECS K7S5A jest najlepsza w swoim przedziale cenowym (290-350)
zl.
Bylo baaardzo duzo szumu wokol tej plyty (i jest nadal). Wynikaloby z niego,
ze moga byc z ta plyta rozne problemy w zaleznosci od wersji plyty.
Ja mam wersje (oznaczona mala naklejka w okolicach ostatniego PCI) nr 4. Do
tego kolo gniazda procesora mam naklejki "XP" (w instrukcji napisali ze
obsluzy takze AMD nastepnych generacji...)
Wsadzilem w to Athlona 1 Ghz (133x7,5) i 256 Sdramu. I wszystko chodzi. Za
jakis czas zmienie pamiec na DDR.
Chipset Sis 735 polecam bardziej niz KT133a.

Pozdrawiam
KRIS