Re: Jaki procek i jaka p³yta ?

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 00:03:34 MET

> nogi
>
> Bardzo dobry wybór. Polecam Asusa TUSL2-C. Sam mam takowego i jestem
> zachwycony stabilno¶ci±, wydajno¶ci± i brakiem jakichkolwiek problemów.

podpisuje sie pod tym obiema rekami i nogami ;)
do tego cel 1200 podkrecony na 1500
pewnie cos na athlonie xp byloby moze troche szybsze ale jak sie poczyta
grupe to wiekszosc problemow maja osoby z kompami na procesorach amd
jedyna zecz, ktora mnie denerwuje w tusl2-c to ograniczenie obslugiwanej
pamieci do 512 mb, ale to dla tego, ze pracuje w grafice gdzie do
komfortowej pracy potrzeba na prawde duuuuzo ramu, do grania i domowego
uzytku natomiast wystarczy z gorka...
wiec jesli stawiasz na niezawodnosc polecam ww konfiguracje, jesli zalezy Ci
na jak najwiekszej ilosci fps w 3dmarku to mysl o athlonie xp

pozdrawiam
Artur