Re: plyta ESC K7S5A, SIS735 - Wasze opinie

Autor: Hawlik (hawlik_at_o2.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 23:59:36 MET

Użytkownik "GordoN" <jacekn_at_iton.pl> napisał w wiadomości
> hmm, a mozesz powiedziec cos wiecej o MSI? co, jak i za ile?
> (sorry ale dla mnie to tylko trzy literki)
> Jacek

Mialam na mysli jakas na VIA kt266a.
 chipset 266a jest chyba obecnie najlepszym co moze sie przytrafic kazdemu
prockowi amd.
Tyle, ze taka plytka to juz zupelnie inna polka cenowa. Szczerze
powidziawszy to nie piszac poprzedniego posta nie sodzilem, ze proponmuje
cos 2 X drozszego....
W pierwszysm sklepie internetowym jaki otworzylem kosztuje 610zł.

Ja bym na twoim miejscu wolam pozbierac kaske i kupic cos na via 266a. Ale
jesli zdecydujesz sie na ECS to rowieniz powinienes byc zadowolony.... a
napewno bedzie zadowolony twoj portwel:)

Pozdrawiam