Re: jak rozpoznac modem?

Autor: elemel7_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 04 Dec 2001 - 22:31:59 MET

> Witam Serdecznie!
>
> Dostalem od kolegi dwa starsze modemy (wyjete po modernizacji sprzetu)
> na kosci rocwella na isach firmy zoltrix - tyle dowiedzialem sie
> wykorzystujac komendy ATI1 - 16 i ciag numerkow ktore nijak maja sie do typu
> tych modemow
> (byl podany tylko rev). Jak rozpoznac typ takiego modemiku?
> Szukalem na archiwum ale bylo tylko info o sprawdzeniu komendami ATI...
> Macie jakis pomysl?
> Dzieki.
> (modemy nie sa odnajdywane przez plug&play)
>
> Tomasz

A numerek na procesorze w modemie?-szukaj w googlu wszystkich ciągów i liczb
które modem gdzies ma napisane. W ten sposób znalazłem moj modem (po napisie na
procku 28DpI znalazłem firme w kanadzie -modem byl GVC 1128 DPI); a poza tym po
co ci to skiro i tak go odpaliłes (chodza ati)?zrob modem standart, Ustaw
transfer do Uartu na maksa, nie chodzi-zmniejszaj, jak pójdzie odczytasz z
połączenia transfer.