Re: Ogladanie filmow na nagrywarce

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 09:04:20 MET

Użytkownik "Grzegorz B." <grz-b_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:9uh4cc$7hq$1_at_news.tpi.pl...

> przypomina

> Z tym się nie mogę zgodzić. Jeden raz zabrałem głos na tej grupie, tzn.
> oświeciłem - w twoim dialekcie abusera - w sprawie o której akurat miałem
> pojęcie. Chociaż nie wiem dokładnie co to znaczy,
> mogę się tylko domyślać że w żadnym słowniku tego pojęcia nie znajdę.

Zacznij od "abuse" szukać.

> każdej dziedzinie.
> >
> Kto pyta nie błądzi. Chociaż z drugiej strony: "Ucz się, ucz, bo nauka
> to potęgi klucz. Jak zdobędziesz dużo kluczy to zostaniesz woźnym".
> pozdro.

Można być czasem sarkastycznym (przy niefortunnie zadanym pytaniu czasem
daje do myślenia osobie pytającej), ale warto odpowiedzieć.
Tu już byli tacy, co pytali się: "czy jak się szlifuje radiator, to żeberka też trzeba szlifować?",
albo taki, co posmarował procesor silikonem (z domieszką srebra) w całości (łącznie z nóżkami).

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl