Re: Ogladanie filmow na nagrywarce

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 09:09:12 MET

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości news:9uhrq4$2nm$1_at_news.tpi.pl...

> [...]
[...]
[...]

> każdej dziedzinie.
> >
> nie no jasne ! prosimy tez o różne inne głoopie pytania jak śmiecić grupe
> shitem to równo !
> ta grupa przede wszystkim ma skupiac uzytkowników komputerów w celu wymiany
> doświadczeń i uwag

Czyli grupa ma się dostosowywać do Twojego poziomu wiedzy ?
Ma się rozwijać razem z Tobą ? Ja mam mieć pretensje, że koleżanka X nie wie,
co to profil wędrujący ? (ups - trochę NTG).

> dla takich klientów co nie mają pojęcia to są gazety typu Komputer Swiat czy
> cuś !!
> to tak jakby do automobilklubu przyszedł facet i pytał po co w samochodzie
> są te pedały na dole pod kierownicą !!!

Mamy prawo do wolnej miłości - trzeba być tolerancyjnym.

btw - zanim zaczniesz pisać więcej, to skonfiguruj sobie czytnik - sczególnie
zawijanie tekstu zmień.

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl