Re: Ogladanie filmow na nagrywarce

Autor: Grzegorz B. (grz-b_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 01:13:06 MET

Użytkownik DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ugtk4$65a$3_at_news.tpi.pl...

> Zastanów się trochę nad sobą, zanim kolejny raz zrobisz z siebie abusera

Z tym się nie mogę zgodzić. Jeden raz zabrałem głos na tej grupie, tzn.
oświeciłem - w twoim dialekcie abusera - w sprawie o której akurat miałem
pojęcie. Chociaż nie wiem dokładnie co to znaczy,
mogę się tylko domyślać że w żadnym słowniku tego pojęcia nie znajdę.
> Po to jest grupa, aby zadawać na niej pytania - nie każdy jest orłem w
każdej dziedzinie.

Kto pyta nie błądzi. Chociaż z drugiej strony: "Ucz się, ucz, bo nauka
to potęgi klucz. Jak zdobędziesz dużo kluczy to zostaniesz woźnym".
pozdro.
                                                  Grzegorz B.