Re: Athlon + GeForce + VIAaaaaaaa

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 18:28:34 MET

> Ale wystarczy popatrzec do archiwum tej grupy ile jest problemow z
ECSami.
IMHO archiwum grupy nie jest tu argumentem. Po prostu te płyty są bardzo
poopularne (ze względu na cenę) a właściciele, nie umiejąc ich
skonfigurować poprawnie, pytają na grupie. Gdyby ASUSy kosztowały 200 zł
większość pytań zaczynałaby się od: "Mam problem z płytą ASUSa".
Pozdrawiam
Egghead