Re: ABit BX6rev2 - kondensatory

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 22:14:13 MET

Silver Ghost napłodził(a):

> Ktore wszystkie ? :) ... wszystkie w tamtej czesci plyty ? Mam juz

one sa standardowo w szadku wzdloosz SLOT1 wlutowane , standardowo jest
4x 1000uF 6.3V przed pierwszym mosfetem i dajel 6x1000uF 6.3V

Jesli tam miales 500uF to nie dziwne ze padlo :P

> Teraz zapewne smieszne pytanie ale co to sa mosfety ? ;)

takie male czarne kwadratowe lezace na plecach :D

> Chce mi sie robic .... wrazie czego zaniose do serwisu .
>
> Jak to jest ze to wszystko jeszcze chodzi ?

chodzi ale jest slabsza stabilizacja , wachania napiecia , jak padna
wszystkie kondzialki to moze poleciec dalej , mi w ostatniej fazie
zjaralo Mosfet (zrobilo sie zwarcie) i 3.3V poszlo na proca , proc sie
zjaral i tez dal zwarcie i padl zasilacz Codegen 300W :)

Plyta juz naprawiona :)

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod