Re: ABit BX6rev2 - kondensatory

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 01:23:02 MET

On Mon, 3 Dec 2001 21:14:13 +0000 (UTC), RusH
<rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM> wrote:

>Silver Ghost napłodził(a):

>one sa standardowo w szadku wzdloosz SLOT1 wlutowane , standardowo jest
>4x 1000uF 6.3V przed pierwszym mosfetem i dajel 6x1000uF 6.3V
>
>Jesli tam miales 500uF to nie dziwne ze padlo :P

U mnie to jest tak: od dolu rzadek 7 kondensatorow, gdzie pierwszy to
cos innego, a next 6 to chyba te 500uF 6,3V, dalej sa te ... 2 mosfety
chociaz oznaczenia sa inne, ale sie teraz nie doczytam. Nad nimi sa w
grupie 4 duze kondensatory, jeden maly i jeszcze wyzej jeden duzy.

>takie male czarne kwadratowe lezace na plecach :D

>chodzi ale jest slabsza stabilizacja , wachania napiecia , jak padna
>wszystkie kondzialki to moze poleciec dalej , mi w ostatniej fazie
>zjaralo Mosfet (zrobilo sie zwarcie) i 3.3V poszlo na proca , proc sie
>zjaral i tez dal zwarcie i padl zasilacz Codegen 300W :)
>
>Plyta juz naprawiona :)
Gratulki :)

Nic, ja jutro grzeje do firmy, co sie naprawa sprzetu zajmuje i niech
mi to zrobia. Sam lutownica sie jako tako posluguje, ale tu nie bede
ryzykowal. Poza tym daja gwarancje. Jest tylko jeden bol. Ze 3 dni
bede bez kompa :( ... chlip. Najwyzej przemontuje modem do 486 :).

Dam znac jak juz bedzie naprawiona.

Pozdrawiam.