Re: ABit BX6rev2 - kondensatory

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 11:56:59 MET

On Mon, 3 Dec 2001 02:43:54 +0000 (UTC), RusH
<rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM> wrote:

>nie wyrobily kondzialki przez C800 , znam to z autopsji :P ja godzine
>temu wlasnie mosfeta przelutowalem bo skonczylo sie spaleniem go :( .
>Popatrz sobie na inne kondensatory - wszystkie maja wybrzuszone denka ,
>to z powodu ZA DUZEGO poboru pradu przez uklad zasilania plyty , tz
>3.3V tak ciagnie strasznie.
>
>1 wymien WSZYSTKIE kondensatory na nowe , najlepiej ponad 20 voltowe
>(tam sa standardowo 1000mikrofaraduf)

Ktore wszystkie ? :) ... wszystkie w tamtej czesci plyty ? Mam juz
zdjecie tej plyty wiec moze podesle ... moglbys zaznaczyc ?
Trudno mi zobaczyc jakie wysiadly, ale jednego udalo mi sie zczytac.
Jest on jako pierewszy w linni przy slocie: 500 mikrofaradow, 6,3V.
Reszta przy slocie wyglada podobnie ... sa takie same?

>2 jak masz plyte z mosfetami 45n03 to wymien mosfety na 55n03

Teraz zapewne smieszne pytanie ale co to sa mosfety ? ;)

>3 jak ci sie tego nie chce robic to wymien plyte :P

Chce mi sie robic .... wrazie czego zaniose do serwisu .

Jak to jest ze to wszystko jeszcze chodzi ?