Re: karta graficzna nie-nvidii

Autor: Jacek Lenart (brak_at_adresu.email)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 16:27:35 MET

> A jaki jest najlepszy Radeon ? 8500? W sklepie internetowym widziałem
tylko
> napis "ATI Radeon", jak rozpoznać jaki to typ?

hehe, chyba sie nie da, jesli nie potrafisz wrozyc :-)
ja sam rowniez przymierzam sie do kupna radeona (7500), wiec grzebie w sieci
w poszukiwaniu danych...
z tego co sie doczytalem w necie, to:
najszybszy radeon - 8500 (jest porownywany do GF3)
nizszy model - 7500 (porownywalny z GF2 (GTS, PRO, TITANIUM))
7200 - wydajnosc porownywalna GF2 MX
VE - chyba tez klasa GF2 MX.

prosze nie bic/krzyczec za powyzsze zestawienie, jak juz napisalem nie mam
tych kart, a jedynie cytuje zebrane z roznych forum oraz testow
spotrzezenia.

pozdrawiam