Athlon + GeForce + VIAaaaaaaa

Autor: Bogdan Marcinkowski (bogdan_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 22:18:01 MET

Witam grupowiczów!
Poce się przy:
 - Athlon XP 1600+ (1400MHz)
 - płyta gł.: K7T266 Pro MSI (chipset VIA) [zintegrowana dźwiękowa, sieć
przez USB]
 - 256 DDR
 - SB Live 5.1
 - GeForce 2 Titanium 64MB
 - 40 GB
 - Omen 56i
 - DVD 8x

PROBLEM: ciągłe wieszanie na różnych systemach (98, Me, 2000)
Po formacie (łącznie ze skasowaniem podstawowej partycji i założeniu nowej)
zainstalowałem WinMe.
Potem - sterowniki od płyty głównej. A jak zainstalowałem sterowniki do k.
graficznej (z oryginalnej płytki) to po restarcie już mi się nieodpalił!
Żaden detonator niepomógł! Normalnie działa tylko na 'Standardowa VGA' i z
niezaintalowanymi sterami od dźwięku i modemu. Jak zainstalowałem SB to mi
się przy starcie wszystkie jego moduły wieszają i ogólnie system pada!
Pod 2000: po zainstalowaniu k.graficznej (detonator 23.11) i modemu chodzi
jak burza. Schody się zaczynają dla odmiany przy instalce driverów do SB.
Reasumując: im mniej zainstalowanych oryginalnych sterowników tym lepiej
'działa'!
W 2000 czasem nawet przy otwieraniu katalogu (na CD lub dysku) potrafi się
wieszać. Wszystko się dzieje w czasie niedłuższym niż 10 min! Sprawdzałem
temp. jest ok 40st. więc chyba ok!?

PROSZĘ POMÓŻCIE

Paweł