Re: Komp dla siostry.

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 15:24:27 MET

"Cooger" <squadaq_at_box43.pl> wrote in message

> Co szlifować i jak,

Jadro procesora oczywiscie :-)

> jak,

Szlifierka katowa ;-P
Nie wiem czym to dokladnie szlifuja ale pewnie maja jakies
specjane sprzety do tego :-)

> na jakiej podstawie stwierdzić że uszkodzenie powstało na skutek
> podkręcania.

Zmianach w jadrze.

> Jak rozumiem jeśli podajesz taką informację na grupę to wiesz o czym
piszesz...

Jak robilm w serwisie to byl taki maniak, ktory byl na praktykach w jakiejs
firmie
w USA robiacych elektronike i tam mu takie zeczy pokazywali :-)
A on to mi opowiedzial :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!