Re: Komp dla siostry.

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 14:26:07 MET

"Marcin Wojtczuk" <fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> A jak powiedzą, że podkręcałem ?

To niech to udowodnia :-)
Bez szlifowania kolejnych warstw i ogladania pod mikroskopem nie
stwierdza tego :-) A to z kolei moga z robic w laboratorium AMD, a
wtedy juz bedziesz mial dawno nowy procek :-)

> A jakby tak kazać założyć hasło na BIOS i zapisać w umowie, że nawet
> w razie spalenia, jeśli hasło nie jest zmienione/zlikwidowane to
> serwis odpowiada ? Czy to jest realne ? (Hasełko w zalakowanej
> kopercie).

Moze i tak ale po co? Skoro nie sa wstanie udowodnic krecenia
magistrala :-)

> Jakie firmy produkują taką mocno zintegrowaną płytę (i co to znaczy?).

Wiekeszosc firm ma w ofercie taka plyte choc sa one raczej malo
reklamowane. Ja skladalem na jet-way j-911 oraz claytonach
oznaczen nie pamietam obie na i810 zintegrowana karta muzyczna
oraz graficzna. Claytona chyba gdzies widzialem w jakims cenniku.

> Bez modemu oczywiście (za to z kartą sieciową ;-)

Karta sieciowa najtansza na realteku ok 50zl

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!