Re: Komp dla siostry.

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 03:39:03 MET

Marcin Wojtczuk wrote:
> Mamy na to 1200zł - bez monitora.
> Komputer musi być nowy(cały), ma służyć jako maszyna do pisania
> (Word) i do intenywnego korzystania z Internetu (gadu-gadu,
> 3xjava-chat, IRC, Outlook - jednocześnie). Komp ma chodzić 20h
> dziennie bez resetowania i innych problemów (znaczy się sprzęt musi
> być stabilny). Najlepiej bez AMD - nie chcę zarykować, że się spali.

Możesz powiedzieć z jakiego powodu chcesz wydać _aż_ 1200zł na komputer do
pisania i sieci, dlaczego musi być nowy i dlaczego nie chcesz AMD?
Ja bym wybrał:
- pentium/k2-6, może uda się znaleźć płytę z wbudowanym dźwiękiem i sieciówką
- 32-64MB pamięci
- dowolna karta graficzna - S3, Matrox
- 2-6GB twardy dysk
- można zaoszczędzić nawet na floppy/CD, w opisanych przez ciebie zadaniach nie
  będą potrzebne (czyli można kupić bardzo zużyte)

--
decopter - free SDL/OpenGL simulator under heavy development
download it from http://decopter.sourceforge.net