Re: Komp dla siostry.

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 10:23:53 MET

Jacek Popławski, you wrote:

> Możesz powiedzieć z jakiego powodu chcesz wydać aż 1200zł na
> komputer do pisania i sieci, dlaczego musi być nowy i dlaczego nie
> chcesz AMD

Zbyt dużo nerwów i kasy kosztował nas obecnie posiadany używany
komputer. Kasę dają rodzice i warunek jest taki, że komputer _musi_
być na gwarancji.
AMD nie chcę bo nie ma na niego _wykonywalnej_ gwarancji (tak się na
tej grupie dowiedziałem).
Po tym ostatnim kompie nie ufam już nikomu i chcę mieć na wszystko
gwarancje. Bo na "okazji" straciłem troszkę :(

--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: W tej wiadomości nie ma załącznika!    ::
   ::  Linux  registered user N°200916  Machine N°89843 <=- -  -  ::