Re: Sposob zainstalowania dysku.

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 02:33:28 MET

Leszek Ciszewski wrote:

> Nigdzie w zaleceniach producentów nie widziałem podobnych opinii,

Dość dawno ktoś się chwalił, że wyszukał zalecenia montażu ->
brzmiały one mniej więcej tak: nowy dysk może być dowolnie (byle
nie najkrótszą ścianką do dołu/góry), ale nie wolno zmieniać
później temu HDD przyzwyczajeń (tyczy się to również obrotu
"poprzedni gół do góry")

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|