ASUS P3B-F: dlaczego procek nie chodzi na FSB 100?

Autor: PRL (prlpromo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 01:37:44 MET

Witam ponownie :)
No wlasnie......dlaczego moj procesor (nie jeden) nie chce chodzic na
tej plycie z FSB ustawionym na 100? Pamiec mam PC133 (sprawdzalem tez
na PC100), karta grafiki s3Virge GX2 AGP, bios zawsze najnowszy, a
procesory ktore testowalem to:

pentium 2 233, 266 - chodza na 100
celeron 300A, 333A, 400 i teraz mam 466 .

no i celerony nie chodza. w miedzyczasie sprawdzalem tez zaklejanie
nozki :) B21 (mimo ze to na przejsciowce nie dziala), zmienialem
przejsciowki itd itd...........

Czy to karta grafiki winna? czy moze cos nie tak z prockami czy z
plyta? (a najlepsze jest to ze plyta chodzi wysmienicie, czyli
stabilna na 101% :)

PRL