Re: padniety Athlon?

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 01:18:39 MET

On Sun, 30 Dec 2001 23:43:18 +0100, "MKprowokator"
<mk_prowokator_at_poczta.onet.pl> wrote:

[...]
>A tak na marginesie - ciekawe dlaczego AMD nie oslania rdzenia jakas
>powiedzmy gustowna blaszka, tak jak to mialo miejsce w Intelach. Czyzby
>troska o odpowiednie chlodzenie?
>Pzdr.

Nie sądzę, to raczej chęć maksymalnego zejścia z ceną tych procesorów. Nie
wszystkie Intele miały osłonięty rdzeń, ale mimo to nie pękają tak łatwo jak
Amd-ki. AMD się nie popisał zbytnio.

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -