Re: 19'' Sony czy Samsung ???

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 22:46:42 MET

>Mam ochote kupic monitor 19'' Roznica pomiedzy Sony GD a Samsungiem 957NF
>okolo 500 zl, czy warto?

Zależy do czego będzie monitor używany.
Do pracy, czy szpanu nazwą firmy?

Osobiście mam Samsunga 19" 950p+, parametry elektroniki takie jak w SONY
420P, tylko kineskop zwyczajny, a nie trinitron.
Jednak kupowałem go w hurtowni za ok 50% ceny SONY (1260 netto we wrześniu).
Te 500 zł różnicy, to coś mi wskazuje, że bardzo przepłacisz za Samsunga.
Za tą nalepkę nie płacisz tak wiele, jak za SONY (BTW znam lepsze monitory
niż SONY - Mitsubishi. Iyama - a i tak wszystko zależy od konkretnego
egzemplarza).

No i na koniec.
Niby SONY taki markowy, super-hiper itd.
Tylko jeśli zechcesz zobaczyć taki markowy egzemplarz przed zakupem, to
musisz pojechać na zachód, gdzie ta marsowość ma uzasadnienie w obecności
kilku egzemplarzy w salonie komputerowym. U nas płacisz i tak tylko za
nalepkę, bo możesz najpierw zamówić i zapłacić za monitor, a sklep łaskawie
ci potem dostarczy w kartonie jeden egzemplarz.

--
Janusz - Vahanara