wyświetlacz LCD w notebooku "mruga / migoce"

Autor: marjedry_at_wp.pl
Data: Sun 30 Dec 2001 - 21:24:16 MET

Mam notebooka Aristo 8800 (nowy, niezła konfiguracja, Win Me). W czasie pracy
pod Windows i z aplikacjami obraz na ekranie (aktywna matryca 14'') niekiedy
jakby lekko mruga czy migocze. Czy jest to normalne? (ktoś mi powiedział, że we
wszystkich laptopach tak jest!?) Objaw ten jest znacznie słabiej widoczny po
odłączeniu zasilania z sieci. Czy sądzicie, że nalezy oddać notebooka do
serwisu (jest na gwarancji)?

Pozdrawiam,
MJ