czy do portu IR w notebooku potrzebne jest oprogramowanie

Autor: marjedry_at_wp.pl
Data: Sun 30 Dec 2001 - 21:17:47 MET

Mam notebooka Aristo 8800 z portem IR(Win Me). Port działa bo np komunikuje sie
z tele kom Nokia 6210 do którego mam software na komputerze, ale nie komunikuje
się z np z Nokią communicator. Czy to dlatego, że nie mam do Nokii
communicatora opogramowania? Na nokię communicatora można przesyłac np zdjecia
i pliki MS Word. Ciekawe jest to, że jeden taki plik udało mi się przesłać z
kompa na ten telefon, ale tylko raz. W pozostałych przypadkach komp podawał
komunikat mówiący ze transfer niemozliwy, wystąpił błąd itp.

Czy do korzystania z portu IR potrzebne są osobne drivery do kazdego urządzenia
z którym chcemy skomunikować kompa?

Pozdrawiam,
MJ