Re: wyświetlacz LCD w notebooku "mruga / migoce"

Autor: Robgold (robgold_at_zse.edu.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 22:09:05 MET

Użytkownik <marjedry_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam notebooka Aristo 8800 (nowy, niezła konfiguracja, Win Me). W czasie
pracy
> pod Windows i z aplikacjami obraz na ekranie (aktywna matryca 14'')
niekiedy
> jakby lekko mruga czy migocze. Czy jest to normalne? (ktoś mi powiedział,
że we
> wszystkich laptopach tak jest!?) Objaw ten jest znacznie słabiej widoczny
po
> odłączeniu zasilania z sieci. Czy sądzicie, że nalezy oddać notebooka do
> serwisu (jest na gwarancji)?

ja omam 12,1 aktywna w starszym juz spzrecie bo tylko P133 ale dzila i nic
nie mruga ..oddaj do serwisu byc moze filtr jakis na zasilaczu impuloswym
(dokładniej przetwornicy ) poszedl , matrcy'a w odroznieniu od monitora nie
mruga tak aby to bylo widoczne ...wiec cos masz raczej nie tak

a tak swoja droga ...to czemu kupiles aristo ...to zadna marka ...ja na
towim miescju kupilbym cos w mniejszym wypasie ale markowego Compaq,
Toshiba , Dell
ci przynajmniej maja jakies doswiadczenie w pordukcji tego typu spzretu i
czesci sa latwo dostepne ....

no ale coz towje pieniadze twoja sprawa jak je inwestujesz

Pozdrawiam

robgold_at_zse.edu.pl