Re: WIESZA SIE!!!!!

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 16:51:45 MET

Użytkownik L_at_rs <lars_at_krak.za.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a0mmof$j45$1_at_news.tpi.pl...
> Posiadam PC z prockiem Duron 700 na plycie PC CHIPS MR805LR z chipsetem VIA
> KT133 graficzke GF-2 MX400 64 MB jest taki problem...mimo instalacji
> wszelkiego
> typu serwispacków nadal podczas gier sie wszystko wiesza!!!!!!! tzn grafika
> staje a glos zazwyczaj idzie dalej...klawisze zaczynają piszczeć no i
> pozostaje
> mały niepozorny przycisk resetu...juz nie mam pomyslu o co
> chodzi...POMOCY!!!
> Już raz chyba mi sie udalo cos zrobic ze bylo OK a jak przeinstalowalem
> windowsa znowu sie kwasi

Jakich service pack'ów, mógłbyś konkretniej ?

Rozumiem że zainstalowałeś sterowniki do chipsetu via
via4in1 w wersji min. 4.31 ?
Sterowniki do GF2 polecam 22.80 - www.tweak.pl

Spróbuj spowolnić opcje pamięci w biosie-(normal itp, cas3).
Sprawdź chłodzenie - CPU ma poniżej 60st/C ?
Możesz też uaktualnić bios (byle z dyskietki systemowej)
http://www.pcchips.nl

PeJot