WIESZA SIE!!!!!

Autor: L_at_rs
Data: Sun 30 Dec 2001 - 10:28:42 MET

Posiadam PC z prockiem Duron 700 na plycie PC CHIPS MR805LR z chipsetem VIA
KT133 graficzke GF-2 MX400 64 MB jest taki problem...mimo instalacji
wszelkiego
typu serwispacków nadal podczas gier sie wszystko wiesza!!!!!!! tzn grafika
staje a glos zazwyczaj idzie dalej...klawisze zaczynają piszczeć no i
pozostaje
mały niepozorny przycisk resetu...juz nie mam pomyslu o co
chodzi...POMOCY!!!
Już raz chyba mi sie udalo cos zrobic ze bylo OK a jak przeinstalowalem
windowsa znowu sie kwasi