Re: Czym zameczyc hdd

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 16:36:40 MET

On 30 gru 2001, you wrote in pl.comp.pecet:

> Od pół roku wkurzam tym ludzi :)

Co swiadczy to Tobie, bardzo zle zreszta.

> [Marcin Wojtczuk] -- http://www.fastviper.hg.pl
> \|/ Wesołych Œwišt, pogody ducha i gwiazdki
> --*-- z nieba..
> /|\ Oby rok 2002 spełnił Twoje marzenia!
> begin press_Ctrl+F3_to_install_I-Worm.Sircam.c.vbs

Sygnaturka przekracza 4 linie prosze ja skrocic

> Na mnie nic nie podziała ...

Czyli masz gdziesz innych uzytkownikow grupy. Pamietaj
tylko, ze sa sposoby na takich co nie umieja sie
dostosowac.

--
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!