Re: I ponownie LCD....

Autor: Jacek W. (lou_at_poczta.fm)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 14:25:25 MET

Użytkownik "Robass" <robert_at_p-s.com.pl> napisał w wiadomości

> Bardzo fajny,mam takiego,szklany filtr jest calkiem przydatnym
> urzadzeniem:))Nie uszkodzisz matrycy ,np. papierosem, nie wbijesz w nia
> palca:)

Na www.monitor.pl cena tego MAG'a to 2316 PLN. Wydawalo mi sie, ze to
calkiem przyzwoicie. A Ty mowisz, ze drogo. W takim razie powiedz prosze,
gdzie kupowales swoj monitor.
Interesowalo by mnie rowniez jak zachowuje sie przy szybkich scenach (np.
gry, filmy).
Zastanawia mnie tez jego jasnosc, ktora wynosi 200cd/m2 . W przypadku innych
monitorow jest to wartosc 250. Pytanie brzmi: czy 200 wystarcza?

Dzieki
Pozdrawiam
Jacek W.