Re: I ponownie LCD....

Autor: Robass (robert_at_p-s.com.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 12:44:17 MET

Użytkownik "Jacek W." <lou_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witajcie
> Wybierajac rozne modele kierowalem sie opinia postow znalezionych na
grupie
> i strona www.monitor.pl (co o tej firmie sadzicie?).
Firmy nie znam,ale patrzac po cenach to maja bardzo drogo,

> Po przeszukaniu archiwum grupy i zapoznaniu sie z zawartoscia strony
> www.monitor.pl mam takie typy:
> NEC 1530-V LCD 15" czas reakcji ?
Firma OK,wyswietlacza nie widzialem
> MAG AY-565 LCD 15" czas reakcji 30ms + szklany filtr i glosniki (glosn.
> zupelnie zbedne)
Bardzo fajny,mam takiego,szklany filtr jest calkiem przydatnym
urzadzeniem:))Nie uszkodzisz matrycy ,np. papierosem, nie wbijesz w nia
palca:)

> Samtron 51-S LCD 15" czas reakcji 25ms
Samtron- hmm, nie wiem ,nie kupuje LG, Samsungow czy Samtronow, niezaleznie
od opinii inych osob
Po zakupieniu LCD nie wrocisz juz do zwyklego monitora
Nara
Robass