Re: Mysz radiowa...kupic czy nie?

Autor: Robgold (robgold_at_zse.edu.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 14:29:23 MET

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionixNOSPAM_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:a0ksbc$njo$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Antara" <gasper_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> umnie tez (ta sama ) gram w RTCW i jakos zabijam dosc efektywnie :>

a dla mnie a4tech to gowno ..ciagle trzeba mu kupowac baterie ....

jak lubie a 4techa tak poprostu nie umieja zrobic dobrej myszy radiowej i
optyczniej z e wszystki co jest potrzebne ...

radio zrobia ale otyczna to juz problem dla nich bo za duzo pradu potrzebuje
....za to dexxa sobie poradzila

polecam radiowa , optyczna dexxe ..z ladowarka i akumulatorkami , po
skonczonej pracy odstwaisz na podstawke i sie sama laduje , zero problemow.