Re: ---== CANON S500 - co użytkownik wiedzieć powinien? ==---

Autor: shephard (shephard_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 01:47:11 MET

Użytkownik "Larus" <larus_at_silesianet.pl> napisał

> Hmm, tylko ile kosztuje w razie czego :-)

> No tanio nie jest :> A ile kosztuja wszystkie 4 pojemniki z atramentem
> - komplet ? Acha i czy Canon podaje zywotnosc swojej glowicy (tzn. ile
> stron przewidywanych) ?

No i się chyba nie zrozumieliśmy ;)
Głowica BC33 + czarny + 3 kolorowe zbiorniki = 207 zyli!
(powtarzam że nie jestem pewien czy ona pasuje do S500, prawie na 100%
pasuje do S400)
Nie wiem czy da sie qpić samą głowicę, bez kolorów.
Trwałośc tej głowicy podawana jest jako 3000 (dla 7.5% wypełnienia kolorem)
Moja drukarka (S500) jest nowa, więc (jesli BC33 to nie to samo co mam w
drukarce) może jeszcze nie wprowadzili tej głowicy do sprzedaży - na stronie
CANON'a jest jedynie żółty kolor z mojej serii, żednego innego ;)

!!! na www.centrumdruku.com.pl (spróbuje do nich napisać :) twierdzą że
BC-33 to właśnie głowica do S500 i jako głowicę do tego modelu ją
sprzedają - na canon.pl jest napisane że w tej głowicy SIEDZĄ JUŻ TUSZE
BCI-3X (gdzie x=kolor), a wg moich manuali (i tego co na moich tuszach
napisali) w mojej drukarcre jest BCI-3eX...

Polski CANON ma dosc mgliste informacje nt tej drukarki... ciekawe :(

> Taka jest idea :)

Ale możesz!
A niektórzy motywują swoją niechęć do canona niemoznością jej wymiany... po
rozsądnych kosztach - przecież jej wymiana to tyle (mniej) co wymiana w
takim HP!.

wymiany

> No wlasnie ile kosztuje komplet 4 kolorow ? Glowica zalozmy ciut
> drozsza od tej co znalazles (powiedzmy 300zl nawet) ...

Patrz wyżej :)
Pojedyncze tusze to 40-50 zyli

--
    pozdroofka