Re: ---== CANON S500 - co użytkownik wiedzieć powi

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 21:32:19 MET

In post <a0l7fp$fcd$1_at_news.tpi.pl>
 "shephard" <shephard_at_poczta.onet.pl> nagryzmolił:

>I nie ma sie czego bać!
>Wygląda na to że stała głowica, to tylko nazwa!

Hmm, tylko ile kosztuje w razie czego :-)

>wyminne wkłady, łączna cena cos ponad 200zyli), natomiast BC33 to głowica 4

No tanio nie jest :> A ile kosztuja wszystkie 4 pojemniki z atramentem
- komplet ? Acha i czy Canon podaje zywotnosc swojej glowicy (tzn. ile
stron przewidywanych) ?

>Sprawa ze stałą głowicą daje chyba tyle, że w razie wymiany atramentu NIE
>MUSISZ wymieniać głowicy, a to znacznie redukuje koszty.

Taka jest idea :)

>ofercie canon'a nie widziałem (?!) wyjdzie taniej (albo w okolicy) wymiany
>kompletu zbiorników w HP.

No wlasnie ile kosztuje komplet 4 kolorow ? Glowica zalozmy ciut
drozsza od tej co znalazles (powiedzmy 300zl nawet) ...

--
***Dawid "Larus" Paszkowski***
Based on PIII Model 1500+ :P & Radeon powered